شکست قهرمان اروپا، تساوی آبی و اناری پوشان
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

عصر ایران ورزشی- دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه اول پیگیری شد که در مهمترین دیدارها، اینتر در گروه A مغلوب تاتنهام شد و بارسلونا هم در گروه D به تساوی رسید.

گروه A


 دور برگشت رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب آغاز شد و در دیدارهای گروه A تیمهای تاتنهام و توئنته موفق شدند مقابل حریفانشان به برتری برسند.

تاتنهام که در دیدار رفت خود مقابل اینتر، با نتیجه 3-4 در خانه نرآتزوری، مغلوب این تیم شده بود، توانست در انگلیس انتقام شیرینی از بنیتس و شاگردانش بگیرد.

این دیدار که با درخشش رافائل فان در فارت و گرث بیل همراه بود، با اقتدار به نفع تاتنهام به پایان رسید. اولین گل بازی را رافائل فان در فارت در دقیقه 18 به ثمر رساند. پیتر کراوچ در دقیقه 61 و با بهره گیری از پاس تماشایی گرث بیل گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در حالی که سامی اتوئو در دقیقه 80 یکی از گلهای خورده را جبران کرد و امیدهای اینتر برای کسب دست کم یک امتیاز در دیدار خارج از خانه پررنگ تر شده بود، این بار نوبت به پاولیوچنکو بود که با بهره گیری از پاس تماشایی بیل ، توانست کار اینتر را تمام کند.

نباید فراموش کنیم که بیل همان بازیکنی است که در دیدار رفت تیمش مقابل اینتر، هت تریکی تماشایی را به اجرا گذاشت.

دیگر دیدار این گروه که تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می شد با دو گل چادلی (81) و یانگ (84) با برتری 0-2 توئنته مقابل وردربرمن به پایان رسید

بدین ترتیب و با برگزاری 4 دیدار از رقابتهای گروه A، تاتنهام با کسب 7 امتیاز صدرنشین جدول است.اینتر هم با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با 5 و وردربرمن با 2 امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.


گروه B


 دور برگشت رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب آغاز شد و در دیدارهای گروه B بنفیکا  موفق شد تا در دیداری تماشایی لیون صدرنشین را شکست دهد ودیدار دو تیم شالکه و هاپوئل تل آویو به تساوی کشیده شد.

بنفیکاکه در دقیقه 20 توسط کاردچ از حریف پیش افتاده بود، با گلهای دقیقه 32 کوئنترائو و 42 خاوی گارسیا، نیمه اول را با برتری 0-3 به پایان برد. دومین گل کوئنترائو در دقیقه 67 باعث شد تا تیم پرتغالی با نتیجه 0-4 از سد میهمانش پیش بیفتد ولی این پایان کار نبود، چرا که بازیکنان لیون پس از این گلها از خواب برخواسته با گلهای گورکوف (75)، گومیس (85) و لورن (90) به فکر کسب دست کم یک امتیاز از این بازی افتادند، ولی تلاش آنها ثمری نداشت و لیون صدرنشین مغلوب میزبان پرتغالی اش شد.بدین ترتیب امیدهای بنفیکا برای صعود به دور بعدی رقابتها نیز زنده ماند

دیگر دیدار این گروه نیز با تساوی بدون گل هاپوئل تل آویو  و شالکه به پایان رسید.حضور کلاس یان هونتلار و رائول در ترکیب شالکه نیز هیچ ثمری نداشت تا این تیم آلمانی پس از نمایش نسبتا خوب در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، وارد بحرانی که در بوندس لیگا با آن دست و پنجه نرم می کند شود.

بدین ترتیب و با برگزاری 4 دیدار از رقابتهای گروه B، لیون با کسب 9 امتیاز صدرنشین جدول است.شالکه 7 امتیازی در رده دوم قرار دارد و بنفیکا با 6 امتیاز و هاپوئل تل آویو با تک امتیازی که در دیدار سه شنبه شب کسب کرد، در رده های سوم و چهارم هستند.


گروه C

 دور برگشت رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب آغاز شد و در دیدارهای گروه C تیمهای منچستریونایتد و والنسیا موفق شدند تا مقابل حریفانشان به برتری مقتدرانه ای دست بیابند.

منچستریونایتد که در ترکیه میهمان بورساسپور این کشور بود، نیمه اول بازی را با تساوی بدون گل به پایان برد ولی گل دقیقه 48 دارن فلچر، مقدمات برد یونایتد را فراهم آورد تا اینکه ستاره های جوانتر یونایتد هم وارد عمل شوند. گابریل اوبرتان در دقیقه 73 برای دومین بار برای یونایتد گلزنی کردو به به خرید تابستانی و کم سن و سال این تیم در دقیقه 77 سومین گل یونایتد را به ثمر رساند تا شاگردان فرگوسن بتوانند سه امتیاز راحت این بازی را مال خود کنند.

در دیگر دیدار این گروه نیز والنسیا توانست با سه گل از سد گلاسکو رنجرز عبور کند. دو گل از سولدادو در دقایق 33 و 71 ویک گل از کستا در دقیقه 90 کافی بود تا سه امتیاز این بازی به نماینده اسپانیا برسد.

بدین ترتیب و با برگزاری 4 دیدار از رقابتهای گروه C، منچستریونایتد  با کسب 10 امتیاز صدرنشین جدول است.والنسیای 7 امتیازی در رده دوم قرار دارد و رنجرز با 5 امتیاز و بورساسپور بدون آنکه امتیازی مقابل نامش ببیند، ، در رده های سوم و چهارم هستند.


گروه D

 دور برگشت رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب آغاز شد و در دیدارهای گروه D تیمهای روبین کازان و پاناتینایکوس به تساوی بدون گل رسیدند و بارسلونا و کپنهاگن نیز با تساوی 1-1 به کارشان پایان دادند.

دیدار دو تیم روبین کازان و پاناتینایکوس که در روسیه برگزار می شد، زودتر از سایر دیدارها آغاز شد که در پایان زمان بازی گلی را در پی نداشت.

در دومین دیدار، دو تیم قدرتمند گروه یعنی بارسلونا و اف سی کپنهاگن در دانمارک مقابل یکدیگر قرار گرفتند. هر دو گل این دیدار که به تقسیم امتیازات میان دو تیم منتهی شد، در نیمه اول بازی به ثمر رسید. در ابتدا این لیونل مسی بود که در دقیقه 31 بارسای میهمان را بایک گل از حریف پیش انداخت ولی تنها یک دقیقه بعد کلودمیر گل خورده را جبران کرد تا نیمه اول بازی با تساوی به اتمام برسد. در نیمه دوم هم توپی از خط دروازه ها رد نشد تا هر یک ازاین دو تیم، از حساس ترین دیدارشان در گروه تنها یک امتیاز کسب کنند.

بدین ترتیب و با برگزاری 4 دیدار از رقابتهای گروه D، بارسلونا با 8 امتیاز در صدر است. اف سی کپنهاگن با 7 امتیاز رده دوم را در اختیار گرفته و تیمهای روبین کازان با 3 امتیاز و پاناتینایکوس با 2 امتیاز در رده های بعدی هستند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 12 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب